سرطان 23, 1395 17:39 Asia/Kabul
  •  واکنش وزارت خارجه ایران به ادعاهای واهی بحرین

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به تکرار ادعاهای واهی و نخ‎نما شده بحرین ضد ایران واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به تکرار ادعاهای واهی و نخ‎نما شده بحرین ضد ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اداره کل دپیلماسی رسانه‎ای وزارت خارجه؛ "بهرام قاسمی"، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز چهارشنبه با اشاره به بیانیه وزارت کشور بحرین و اتهامات وارده مبنی بر ارتباط دستگیر شدگان با جمهوری اسلامی ایران ، آن را امری تکراری، کذب، بی‎اساس و روشی کهنه و منسوخ خواند.

قاسمی از دولت بحرین خواست به جای تکرار اینگونه اتهام‎های بی اساس و اتخاذ رویکردهای عبث و آزموده شده، از بی‎نتیجه بودن این اقدامات درس بگیرد و به حل ریشه‌ای معضلات و مشکلات داخلی خود بپردازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تأکید کرد: متأسفانه هدف دولت بحرین از طرح اتهام‎های ساختگی و مردود، فرافکنی بحران داخلی این کشور و فرار از پاسخگویی به افکار عمومی است.

وزارت کشور بحرین بار دیگر با طرح ادعای واهی و نخ‎نما شده، جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور داخلی آن کشور متهم کرد. وزارت کشور بحرین در بیانیه‎ای مدعی شده است چند تروریست در این کشور بازداشت شدند که از سوی ایران حمایت می‎شدند.

مسوولان بحرینی هرازچندگاهی با طرح ادعاهای بی‎اساس به جای توجه به خواست قانونی مردم بحرین، ایران را به دامن زدن به اعتراض‎ها در این کشور و اقدامات به اصطلاح خراب‎کارانه در بحرین متهم می‎کنند.

کلیدواژه