دلو 01, 1397 10:35 Asia/Kabul
  • نگرانی سازمان ملل از اعمال تحریم‌های آمریکا ضدایران

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد نگران تصمیم آمریکا در خروج از برجام و اعمال تحریم‌ها ضد ایران است.

به گزارش رادیو دری،«ماریا دوتسنکو» Maria Dotsenko رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به نقل از «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد افزود:براساس گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران هیچ ‌گونه انحرافی در فعالیت‌های هسته ای خود نداشته است و بر این اساس، دیگر اعضای برجام از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می کنند.
دوتسنکو با اعلام تداوم حمایت سازمان ملل متحد از دولت و ملت ایران گفت: سازمان ملل با دولت ایران برای کاهش فشار تحریم ها، برای تدارک بسته کمک رسانی به اقشارآسیب پذیرتر همکاری می کند.
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران همچنین درباره فعالیت آزادانه گروهک های تروریستی در اروپا تاکید کرد: سازمان ملل هرگونه اقدام تروریستی در هر جای جهان را محکوم می‌کند.
گروهک تروریستی منافقین که طی چهار دهه گذشته حدود 17 هزار ایرانی را ترور کرده، اکنون با حمایت برخی دولت های غربی در اروپا و آمریکا در حال فعالیت آزادانه ضد ایران است.

کلیدواژه