دلو 06, 1397 16:34 Asia/Kabul
  • پایان موفقیت آمیز رزمایش اقتدار نیروی زمینی ارتش ایران

سخنگوی رزمایش "اقتدار97" نیروی زمینی ارتش ایران گفت: رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش ایران با دستیابی به همه اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

به گزارش العالم؛ امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» افزود: در روز پایانی رزمایش "اقتدار97" نیروی زمینی ارتش ایران، نیروهای عمل‌کننده با اجرای آتش طرح ریزی شده همزمان با شلیک یگان های زرهی، توپخانه، پیاده مکانیزه، هوانیروز، یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، اجرای تک هماهنگ شده را به نمایش گذاشتند.

سرتیپ نعمتی تصریح کرد: در رزمایش "اقتدار97" نیروی زمینی ارتش ایران، عملیات تعقیب و انهدام کامل تجهیزات و استحکامات دشمن نیز با موفقیت انجام شد.

سخنگوی رزمایش "اقتدار97" نیروی زمینی ارتش ایران خاطرنشان کرد: نمایش قدرت، توان تحرک، جابجایی سریع و عملیات پاکسازی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بود که با موفقیت به اجرا درآمد.

در همین زمینه؛ امیر سرتیپ «میسر ارجمندی» معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش ایران گفت: برای نخستین بار در نیروهای مسلح، پروژه 6 کیلومتری دیوار آتش در این رزمایش با موفقیت انجام شد به طوری‌که هیچ یک از ادوات زرهی و نفربر دشمن قادر به عبور از این دیوار آتش و حفره ایجاد شده بر روی زمین نبودند.

رزمایش "اقتدار97" نیروی زمینی ارتش ایران که از روز جمعه در منطقه عمومی "نصرآباد" استان اصفهان آغاز شد، امروز(شنبه) پایان یافت.

 

کلیدواژه