امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه است
(last modified 1397-11-08T04:05:11+00:00 )
دلو 08, 1397 08:35 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل در دیدار «لوان جاگاریان» Levan Jagarian سفیر روسیه در تهران، رژیم صهیونیستی را بازنده اصلی آتش افروزی در منطقه دانست.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» در این دیدار با اشاره به تجربه موفق همکاری تهران و مسکو در کمک به سوریه و ضرورت کمک به امنیت منطقه، گفت، اقدامات نظامی و تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و نقض حریم سوریه، تهدید جدی امنیت منطقه بشمار میرود.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل با اشاره به آثار مثبت تشکیل کمیسیون عالی پارلمانی مشترک دو کشور(ایران و روسیه) این اقدام را نیز تجربه موفق دیگری در همکاری‌های روبه رشد دو کشور خواند و افزود، همکاری‌های پارلمانی نقش مهمی در رفع برخی موانع و تسهیل روابط دولتی و بخش خصوصی دو کشور دارد.

سفیر روسیه در تهران نیز دردیدار با «حسین امیرعبداللهیان» گفت، جمهوری اسلامی ایران و روسیه دارای مواضع و راهبردهای مشترک در زمینه‌های مختلف هستند و این سطح از مناسبات میبایست تداوم یابد.

«لوان جاگاریان» افزود ،روسیه از توسعه و گسترش همکاری‌ها و رایزنی در مسائل مختلف و مورد علاقه با ایران استقبال و حمایت می‌کند.

کلیدواژه