دلو 11, 1397 09:36 Asia/Kabul
  • عزتمندی مردم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

رییس مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه عزتمندی مردم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: باید توجه داشت که زندگی باعزت در جهان امروز هزینه دارد.

"علی لاریجانی" چهارشنبه‌شب در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی، شمال غرب ایران، افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که مردم ایران برای زندگی شرافتمندانه و با عزت تصمیم گرفتند، دشمنی‌ها با ایران آغاز شد و بر همین اساس جنگ هشت ساله‌ای را به ایران اسلامی تحمیل کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی ایران اظهار کرد: در سال‌های اخیر نیز استکبار جهانی انرژی اتمی را بهانه‌ای برای جلوگیری از زندگی عزتمندانه مردم ایران قرار داده است تا بدین طریق هزینه‌هایی را به کشور تحمیل کند.

لاریجانی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی دستاورد مهم و ماندگار انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم از یک حکومت استبدادی و وابسته به حکومت مردم‌سالاری دینی رسیدند و امروز در جهان با استقلال رای حرف‌های خود را می‌زنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در زمان رژیم گذشته شرایط سیاسی کشور بسیار اسفناک بود و رژیم طاغوت هویت کاذبی برای حکومت دست نشانده‌اش ساخته بود که وقوع انقلاب اسلامی همه این شرایط را تغییر داد و به ملت ایران عزت بخشید.

رییس مجلس شورای اسلامی ایران، انتخاب همه ارکان نظام جمهوری اسلامی توسط مردم و اینکه رای مردم در اداره امور کشور تاثیرگذار است را جز پیامدهای مردم‌سالاری دینی برشمرد.

کلیدواژه