سرلشکر موسوی: قدرت در منطقه غرب آسیا بدون ایران معنا ندارد
(last modified 1397-11-13T11:00:12+00:00 )
دلو 13, 1397 15:30 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: قدرت در منطقه غرب آسیا بدون ایران معنا ندارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هندسه قدرت در منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا بدون نظر و حضور ایران هیچگونه معنایی ندارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در پیامی با تبریک دهه مبارک فجر اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌ها، بحران‌سازی‌ها، دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را با شکوه تر از هر زمانی ادامه می دهد.
سرلشکر موسوی افزود: انقلاب اسلامی، گفتمان حق‌طلبانه، سلطه ستیز، عدالت محور، آزادی بخش و بیداری در برابر نظام استکبار و صهیونیسم بین‌الملل را ایجاد و از این طریق موفقیت‌های فراوان بین المللی کسب کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی و ملت ایران با هوشمندی و هوشیاری به سمت آرمان‌های متعالی خود پیش می‌روند، جبهه دشمن همچنان مذبوحانه به دنبال تضعیف نظام اسلامی است اما مانند 40 سال گذشته ناکام خواهد ماند.
سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش ایران آماده دفاع در برابر هرگونه زیاده خواهی دشمنان است.
از روز دوازدهم بهمن، یعنی روز ورود امام خمینی (ره) به ایران تا بیست و دوم بهمن (11 فوریه) که روز پیروزی انقلاب اسلامی است، "دهه فجر" نام‌گذاری شده و هر سال، جشن‌ها و مراسم ویژه‌ای در این ایام برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه