سرلشکر باقری: ملت ایران بهتر از گذشته راه خود را ادامه می دهد
(last modified 1397-11-16T09:00:19+00:00 )
دلو 16, 1397 13:30 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: ملت ایران بهتر از گذشته راه خود را ادامه می دهد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: با وجود توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته، ملت ایران بهتر از قبل راه خود را ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه در سومین همایش نگهداری و تعمیر نیروهای مسلح افزود: دشمنان طی چهل سال گذشته با انواع توطئه ها مانند کودتا، ترور، جنگ، تهدید مستقیم و اقدامات جاسوسی ضد مردم ایران وارد عمل شدند، اما ناکام ماندند.
سرلشکر باقری با بیان اینکه آمریکا و اذناب منطقه ای آن مانند عربستان و امارات سالانه صدها میلیارد دلار برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی هزینه می کنند، تصریح کرد: کل هزینه نیروهای مسلح ایران ٧ تا ٨ میلیارد دلار بوده و با این هزینه کم در برابر صدها میلیارد دلار هزینه دشمنان ایستادگی کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران افزود: انقلاب اسلامی به همراه خود استقلال و خودکفایی به ارمغان آورد و به نیروهای مسلح ایران نیز راه و رسم خودکفایی را آموخت.
سرلشکر باقری با بیان اینکه اروپای مدعی در مقابله با تحریم آمریکا ناتوان است، گفت: اروپای مدعی پس از ماه ها اعلام می کند در برابر آمریکا برای انجام تعهدات خود در برجام، حقیر است اما ملت ایران سربلند و استوار برای خود تصمیم می‌گیرد و به پیش می‌رود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: تمامی شاخص ها نشان می دهد که ملت ایران در ابعاد مختلف با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست.

 

کلیدواژه