نمایش تاسیسات زیر زمینی تولید موشک های بالستیک برای نخستین بار در ایران
(last modified 1397-11-19T09:37:50+00:00 )
دلو 19, 1397 14:07 Asia/Kabul
  • نمایش تاسیسات زیر زمینی تولید موشک های بالستیک برای نخستین بار در ایران

در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن نمایش تاسیسات زیر زمینی تولید موشک های بالستیک سپاه، برای نخستین بار از موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین "دزفول" رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در مراسمی که روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار"امیرعلی حاجی زاده " فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین "دزفول" در تاسیسات زیر زمینی تولید موشک های بالستیک سپاه رونمایی شد.

فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از دستاوردهای دفاعی سپاه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تولید انبوه موشک های پیشرفته و هوشمند با آخرین تکنولوژی که نقطه اوج پیشرفت در عرصه موشکی است - امروز به همت فرزندان ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه تحقق یافته است.

سرلشکر جعفری با اشاره به نمایش تاسیسات زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نقطه زن سپاه برای نخستین بار گفت : رونمایی از تاسیسات موشکی در اعماق زمین - پاسخی به یاوه گویی های غربی ها است که تصور می کنند با تحریم و تهدید می توانند ما را محدود کنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان دفاعی ایران بازدارنده و با هیچ چیز قابل معامله و مذاکره نیست، افزود: امروز اروپایی ها در حالی صحبت از محدودیت و تحریم توان دفاعی ما می کنند که با کمال وقاحت از توان آفندی شان برای حمله به مردم مظلوم و بیگناه در جای جای دنیا استفاده می شود.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در این مراسم، امنیت ملت ایران را خط قرمز نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: با وجود توطئه ها و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی - طبیعی است که ما نیز به حرکت خود ادامه دهیم.

سردار حاجی زاده برد یک هزار کیلومتری، کلاهک مخرب و نقطه زن بودن را از ویژگیهای موشک هوشمند "دزفول" برشمرد.

کلیدواژه