27 شهید و 13 زخمی در حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان ایران
(last modified 1397-11-25T05:19:50+00:00 )
دلو 25, 1397 09:49 Asia/Kabul
  • 27 شهید و 13 زخمی در حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان ایران

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در اطلاعیه ای از شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 تن در حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه خاطرنشان کرد، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان استان سیستان و بلوچستان توسط خودروی انتحاری تروریست های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون 27 تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و 13 نفر مجروح شدند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی را ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برشمرد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد، این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای ایران ایجاد نمیکند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می نماید.

گروهک تروریستی جیش الظلم چهارشنبه شب در بیانیه ای مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت.

گروهک تروریستی جیش الظلم با تفکرات سلفی و وهابی از جمله حامیان گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه است.

این گروهک تروریستی تاکنون مسوولیت چند قتل و ترور در استان سیستان و بلوچستان از جمله شهادت 9  نفر از مرزبانان ایرانی در منطقه "میرجاوه" در 26 آوریل 2017 (6ثور 1396) را برعهده گرفته است.

کلیدواژه