روحانی: حمله به پرسنل فداکار سپاه نمایش درماندگی دشمنان ملت ایران است
(last modified Thu, 14 Feb 2019 07:29:30 GMT )
دلو 25, 1397 11:59 Asia/Kabul
  • روحانی: حمله به پرسنل فداکار سپاه نمایش درماندگی دشمنان ملت ایران است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، حمله ددمنشانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش - زاهدان، جنوب شرق ایران را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست.

چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در پیامی تاکید کرد: بی تردید حامیان و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.
روحانی تصریح کرد: این جنایت لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه حامیان اصلی تروریسم در کاخ سفید، تل آویو و ایادی منطقه ای آنان است که هم اقدامات مضحک و تصنعی برای ایران هراسی و هم ادعای مبارزه با تروریسم و امنیت آفرینی برای خاورمیانه را دارند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: همدلی و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان های بلند نظام اسلامی و کیان ملی، امیدهای واهی دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد. 

کلیدواژه