دلو 26, 1397 13:23 Asia/Kabul
  • سردار پاکپور: تروریست ها منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام سختی از عاملان و حامیان جنایت ضد بشری حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان گرفته خواهد شد.

سردار سرتیپ «محمد پاکپور» روز جمعه در پیامی شهادت پاسداران امنیت ایران را در حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان،جنوب شرق ایران، تسلیت گفت و افزود: در ایامی که ملت سرافزار ایران، جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته بودند، تروریست‌های تکفیری به دستور اربابان خود پاسداران آرامش و امنیت ایران را به شهادت رساندند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، تصریح کرد: پاسدارانی که به شهادت رسیدند کسانی بودند که با فداکاری خود تلاش تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در ایام دهه فجر را خنثی کردند تا ملت ایران با آرامش کامل چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند.

سرتیپ پاکپور تاکیدکرد: همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در نیروی زمینی سپاه انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و تروریست ها باید منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند. 

چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به "جیش الظلم" مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

 

کلیدواژه