حوت 04, 1397 15:52 Asia/Kabul
  • سردار شکارچی: انتقام نیروهای مسلح ایران از تروریست ها ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: پس از حمله تروریستی سیستان و بلوچستان،جنوب شرق ایران، نیروهای مسلح ایران در یک مرحله از تروریست ها انتقام گرفتند که این حملات ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی جمهوری اسلامی افزود:انتقام نیروهای مسلح ایران از عوامل تروریستی سیستان و بلوچستان تنها به اقدامات اخیر نیروهای امنیتی ایران در دستگیری تروریست‌ها مختص نمی شود.
نیروهای امنیتی ایران 28 دلو در عملیاتی سریع و مقتدرانه چند خانه تیمی در سراوان و خاش که برخی عوامل جنایت اخیر تروریستی در آن استقرار یافته بودند، شناسایی، متلاشی و تروریست‌های مستقر در آن را دستگیر کردند.
سردار شکارچی افزود: به زودی نتایج مراحل بعدی انتقام نیروهای مسلح ایران از تروریست ها اعلام خواهد شد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پیشمرگ انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند،گفت: نیروهای مسلح ایران تا فروپاشی دشمنان  از مواضع انقلاب اسلامی دفاع می کند.
24 دلو یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به "جیش الظلم" مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

 

کلیدواژه