شمخانی: قدرت بازدارندگیِ مقاومت در سوریه ارتقاء می یابد
(last modified 1397-12-04T13:26:06+00:00 )
حوت 04, 1397 17:56 Asia/Kabul
  •  شمخانی: قدرت بازدارندگیِ مقاومت در سوریه ارتقاء می یابد

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: به زودی تحوّل مهمی در زمینه ارتقاء قدرت بازدارندگیِ مقاومت در سوریه مشاهده خواهد شد.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درباره پاسخ احتمالی به حملات رژیم اسرائیل در سوریه افزود:با همکاری ارتش سوریه و مجموعه هم‌پیمانان در این کشور تدابیری اندیشیده‌ شده است که از خط قرمز خود در حوزه تلفات انسانی ناشی از هرگونه تجاوز و تعدی محافظت خواهد شد.
شمخانی درباره تاثیر حملات رژیم اسرائیل در سوریه گفت: محور مقاومت به بیش از 90 درصد اهداف خود در سوریه رسیده‌ است لذا حملات خرابکارانه رژیم اسراییل، تأثیر راهبردی در سوریه ندارد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با بیان اینکه برخلاف ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اشراف کامل اطلاعاتی در سوریه، آنها هیچ اشرافی بر این کشور ندارند،تصریح کرد: در یک مورد صهیونیست ها به طمع حمله به انبار موشک در سوریه، انبار قالیِ لوله شده را هدف قرار دادند که از نظر نظامی افتضاحی نابخشودنی است.
شمخانی همچنین با اشاره به بحث خروج نیروهای آمریکا از سوریه گفت: آمریکا تا پایان سال 2019 مجبور است از مناطق دیگری از منطقه غرب آسیا نیز خارج شود.

 

کلیدواژه