حوت 10, 1397 12:34 Asia/Kabul
  • سردار سلیمانی: شکست دشمن مقابل ایران حتمی است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران را حتمی دانست.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان، جنوب ایران، با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا همه جا ملت‌ها را تحقیر می‌کند، تصریح کرد: روحیه استکباری جزو ذات دشمن بوده و نادیده انگاشتن ملت‌ها و منافع کشورها از دلایل شکست دشمن است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سرمایه‌گذاری بر حکومت‌های نامشروع را دلیلی دیگر برای شکست دشمن دانست و افزود: امروز خیلی از نظام‌های منطقه  نامشروع هستند، اما همین حکومت‌های استکباری دم از حقوق بشر می‌زنند.
سرلشکر سلیمانی تصریح کرد: اگر سدی مانند جریان‌های اسلامی نبود، رژیم صهیونیستی از هیچ کوششی برای دشمنی با ایران درنگ نمی‌کرد، اما امروز توان تحمل دشمن در جنگ ضد لبنان حتی به دو روز هم نرسید.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، به تحقیر عربستان از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: عربستان به دلیل ناپایداری خود به آمریکا متصل شده و وابسته است، اما باید بداند آمریکا وقتی منافعش را در خطر دید آنها را نابود می‌کند.
سرلشکر سلیمانی همچنین درباره شکست داعش و بیرون راندن آمریکایی ها از عراق گفت: این قدرت اسلام است که ملت‌های مسلمان متحد می‌شوند و بر دشمن هجوم می‌برند.

کلیدواژه