سرلشکر جعفری: ایران تجربه‌هایش را در اختیار محور مقاومت قرار می دهد
(last modified 1397-12-26T06:09:03+00:00 )
حوت 26, 1397 10:39 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: ایران تجربه‌هایش را در اختیار محور مقاومت قرار می دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه‌هایش را در اختیار محور مقاومت قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله لبنان تمام سرزمین‌های اشغالی را تحت پوشش دارند، به مقاومت مردم فلسطین بویژه غزه اشاره کرد و افزود: این وضعیت و توانمندی که امروز در منطقه از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی ایجاد شده، همه از موفقیت‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران است.
سرلشکر جعفری درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها رویای گسترش از نیل تا فرات را در سر داشتند و در 50 سال اخیر می خواستند این برنامه را اجرا کنند اما این رژیم جعلی اکنون نه تنها نتوانسته ذره‌ای خود را گسترش دهد، بلکه در محاصره کامل بوده و بخش عمده‌ای از خاک اشغال‌کرده را نیز از دست داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در منطقه موفق نبوده و هر برنامه‌ای داشته و اجرا کرده، با شکست مواجه شده و نتیجه‌ ای جز پیروزی برای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در پی نداشته است.
سرلشکر جعفری همچنین با بیان اینکه در سوریه، محور اصلی مقاومت، مردم این کشور هستند، افزود: حدود 100هزار نیروی مردمی در سوریه سازمان‌دهی شده‌اند که مقابل داعش و جبهه‌ النصره مقاومت می‌کنند و با معارضان سوری می‌جنگند. 

کلیدواژه