حمل 04, 1398 09:06 Asia/Kabul
  • پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل ویرانگر در شمال ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه سیل ویرانگر در استانهای گلستان و مازندران،شمال ایران،بر کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی به امداد مردم آسیب دیده تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران فرمودند: کمک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم  را برطرف کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از سیل در استان خوزستان، جنوب غرب ایران، افزودند: همه وظیفه دارند به کمک سیل‌زدگان در استان‌های مختلف کشور بشتابند.
در همین حال،«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران دستور داد: امکانات لازم پشتیبانی برای رفع مشکلات آب‌گرفتگی در استان گلستان، فراهم و اقدامات لازم برای رفع نیازهای سیل‌زدگان در این مناطق مهیا شود.
در روزهای اخیر به دلیل بارش مستمر باران در شمال ایران به خصوص استان‌های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند.

کلیدواژه