حمل 09, 1398 14:34 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: جمهوری اسلامی، برخاسته از انقلاب بزرگ اسلامی است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران برخاسته از انقلاب بزرگ اسلامی است.

حجة‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» خطیب نماز جمعه تهران در آستانه دوازدهم فروردین (اول آوریل)، روز جمهوری اسلامی ایران، افزود: جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر این نظام، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد در دستور کار ملت در گام دوم قرار دارد و هم پیش روی ملت های جهان است که الهام بگیرند و بتوانند مسیر خود را به سوی تعالی ادامه دهند.
حجة‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری، دوازدهم فروردین و تولد جمهوری اسلامی را روز باشکوه و سرنوشت‌ساز دانست و با تبریک این روز گفت: برنامه دشمن، ضربه زدن به اراده ملّی است.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از روش های عالمانه و کارشناسانه برای تقویت اراده ملی دانست و گفت: اقتصاد ملی با "رونق تولید" می تواند در برابر تحریم ها، تکانه های خارجی و خصومت دشمنان به خوبی مقاومت کند.
خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: انتخاب شعار سال تجمیع خواسته و اراده‌های عمومی است تا مردم بتوانند قدم‌های بزرگ خود را به سوی روزهای بهتر بردارند، لذا تعیین شعار سال گفتمان سازی و ادبیات سازی استادانه برای تمرکز اراده‌ها و خواسته‌ها است.

کلیدواژه