روحانی: ملت ایران در مقابل دشمنان مقاوم و استوار، ایستادگی کرد
(last modified 1398-01-14T13:01:51+00:00 )
حمل 14, 1398 17:31 Asia/Kabul
  • روحانی: ملت ایران در مقابل دشمنان مقاوم و استوار، ایستادگی کرد

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران با تبعیت از تعالیم رسول خدا(ص) در مقابل دشمنان بشریت، تسلیم نشد و مقاوم و استوار، ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، حسن روحانی رئیس‌ جمهور ایران در دیدار مسوولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید مبعث، شکوه وحدت و همکاری مردم، دولت، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی برای مقابله با سیل اخیر را نمونه دیگری از تمسک به سیره نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برشمرد و افزود: در این حادثه دشمنانی که با بستن حسابهای هلال احمر مانع ارسال کمکهای ایرانیان خارج از کشور به هموطنان خود شدند، روسیاه شدند.

رئیس‌ جمهور ایران گفت: روسیاهان هنوز قادر به جبران خسارتهای سیل چند ماه قبل آمریکا نیستند، اما همه خواهند دید که در ایران عزیز، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

روحانی، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام علیه قدس و بلندی های جولان را دستاوردی مهم برای امت اسلامی خواند و افزود: قدس هرگز پایتخت رژیم اشغالگر نخواهد شد و جولان نیز از سوریه جدا نخواهد شد و دشمنان نخواهند توانست ملتهای مسلمان را در مقابل رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی وادار به تسلیم کنند.

کلیدواژه