حمل 16, 1398 15:04 Asia/Kabul
  • ابوترابی فرد :انقلاب با قدرت تا مرز رژیم صهیونیستی حضور دارد

خطیب نمازجمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی بر اصول خویش پایدار مانده و هر روز در برابر تمامی قدرت های استکبار سنگرهای جدیدی را فتح و از مرز ایران عبور کرده و با قدرت تا مرز رژیم صهیونیستی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد با اشاره به تداوم پایداری ملت ایران به آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: این موضوع یکی از مهمترین و کلیدی ترین عوامل رشد و اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز این اقتدار اسلام و بازگشت به هویت اصلی در مردم مسلمان عراق نیز تبلور یافته و راه را برای حضور نمایندگان واقعی ملت در قدرت هموار کرده است.

ابوترابی فرد افزود: این حضور ارزشمند باعث شده است رئیس جمهور آمریکا بعد از 7 تریلیون هزینه در عراق محرمانه و شبانه برای سرکشی به نیروهایش آنجا حاضر شود و شبانه از آنجا برود.

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ملت های سوریه، لبنان و یمن راه را برای حضور نظام های سیاسی مبتنی بر اراده ملت ها هموار کرده اند و این مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

خطیب نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک رسانی به سیل زدگان در استانهای مختلف سیلزده ایران گفت: اکنون مصداق نیکوکاری، کمک و خدمت به برادران و خواهران سیل زده است. ابوترابی فرد با بیان اینکه سدسازی، خسارت سیل را به حداقل ممکن کاهش داد ، گفت:​ آمادگی و بسیج نیروها و حضور ارتش و سپاه درکنار مدیران کمک رسانی را به سیلزدگان تسهیل کرد.

کلیدواژه