حمل 21, 1398 14:22 Asia/Kabul
  •  روحانی: سپاه پاسداران در رأس مبارزه با تروریسم در منطقه است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدافع آزادی در منطقه و در رأس مبارزه با تروریسم است.

دولت آمریکا روز دوشنبه گذشته در ادامه اقدامات ضدایرانی، طرح اضافه کردن سپاه پاسداران را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً "تروریستی" اعلام کرد.
«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ایران افزود:همه جنایت‌ها و اقدامات خلاف آمریکا برای این است که یک نفر در سرزمین های اِشغالی در انتخابات به پیروزی برسد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اسرائیل سرزمین غصب شده فلسطینیان است و انتخابات در آن معنا ندارد، گفت: اگر می‌خواهند انتخابات برگزار کنند، باید مردم فلسطین و نه اِشغالگران، پای صندوق آرا بیایند.
روحانی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که منبع ظلم، ستم و تروریسم در منطقه هستند، افزود: دشمنان در رسیدن به اهداف خود در منطقه با شکست مواجه شدند و می‌دانند که در این شکست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و از این بابت عصبانی هستند.
رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه همه اقدامات آمریکا برخلاف منطق و قوانین بین‌المللی بوده است، گفت: مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان، پاکستان و سایر ملت‌های منطقه، خدمات ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراموش نکرده و این اقدام آمریکا هیچ چیز را به نفع آنان تغییر نخواهد داد.
رئیس قوه مجریه ایران اقدام آمریکا را حرکتی شعاری، تبلیغاتی و سیاسی برشمرد و تاکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که اگر بخواهند پای خود را از حد شعار یک قدم فراتر بگذارند با چه مشکلات و مصیبت‌هایی روبه‌رو خواهند شد.

 

کلیدواژه