حمل 27, 1398 17:44 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران: تروریست نامیدن سپاه نشان از ناکارآمدی تحریم است

وزیر دفاع ایران گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی آمریکا، نشان از ناکارآمد شدن حقه تحریم ایران است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران در جلسه علنی روز سه شنبه  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی کارنامه توطئه آمریکا ضد ملت ایران یک شاخص مهم دارد و آن هدف قرار دادن نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی است.
حاتمی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد دفاعی پرافتخار است که در کنار ارتش در تامین امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران و حمایت از مردم مظلوم منطقه در برابر تروریست ها نقش پیروزمندانه ای ایفا کرده است.
وزیر دفاع ایران تصریح کرد: تحریم های پی در پی آمریکا در دو سال گذشته ضد ایران، خروج از برجام و روی آوردن به توطئه تروریستی خواندن سپاه، گویای این واقعیت است که سلاح تحریم آمریکا قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است.
دولت آمریکا در ادامه اقدامات ضد ایرانی و سیاست فشار بر نیروهایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی، واشنگتن را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً "تروریستی" اضافه کرد. 
اقدام دولت آمریکا در حالی است که این کشور با مداخله نظامی مستقیم و اِشغال برخی کشورهای منطقه غرب آسیا، موجب پیدایش و فعالیت گروه‎های تروریستی از جمله القاعده و سپس داعش شد.

کلیدواژه