حمل 29, 1398 10:06 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: وحدت ارتش و سپاه ضامن امنیت ایران است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، وحدت ارتش و سپاه را ضامن پایدارسازی امنیت ملی و خدشه‌ناپذیری شبکه دفاعی ایران دانست.

18 آوریل (29حمل) با هدف تجلیل و تکریم دلاورمردی‌ها و رشادت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش نامگذاری شده است.

به گزارش سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در این بیانیه با اشاره به حوادث و وقایع 4 دهه اخیر به ویژه در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، داخلی و منطقه پیرامونی تصریح می‌کند: این وقایع یادآور بحران‌سازی‌های نظام سلطه و صهیونیسم به سرکردگی رژیم ماجراجو و تروریستی آمریکا ضد ایران اسلامی و ملت‌های منطقه است.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه امنیت پایدار و کم نظیر ایران اسلامی را تضمین می‌کند، مجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز و مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه ارتش دلاور و غیرتمند بوده است.

این بیانیه در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده ارتش ایران در حوزه‌های مختلف دفاعی و دستیابی به فناوری‌های نوین و روزآمد دفاعی، آورده است: این ظرفیت‌سازی که با اتکا به روحیه خودباوری و توانمندی‌های بومی رقم خورده است، ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد بازدارندگی و نقطه اقتدار و امنیت کشور قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه خود با تاکید بر اینکه قدرت‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکای خبیث و تروریست‌پرور در پیگیری اهداف و سیاست‌های منطقه‌ای خود با بُن‌بَست راهبردی مواجه شده‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش و سپاه، با اشراف اطلاعاتی همه جانبه با تهدیدات پیش‌ِروی نظام اسلامی، امکان هرگونه ماجراجویی از سوی دشمنان را سلب کرده و ظرفیت‌های پاسخگویی قاطعانه و پشیمان‌کننده خود را مهیای واکنش و اقدام سریع علیه آنان قرار داده‌اند.

کلیدواژه