ثور 04, 1398 12:30 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: آمریکا تاوان دشمنی‌هایش را پس می‌دهد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: آمریکا تاوان دشمنی های خود را در وقت مقتضی پس خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکل دهی به محور مقاومت و کشاندن رژیم اسرائیل از آرزوی نیل تا فرات به جایی که امروز نگران بقای خود شده، از نقاط درخشان کارنامه سپاه پاسداران است.
سرلشکر باقری با بیان اینکه اقدام آمریکا در لغو معافیت برخی کشورها برای خرید نفت ایران و همچنین تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران، عصبانیت کاخ سفید از اقتدار ایران را نشان می دهد، افزود: ملت ایران بعد از گذشت چهل سال به حدی از قدرت رسیده است که می تواند با هر میزان فروش نفت روی پای خود بایستد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به وحدت و همدلی ارتش و سپاه پاسداران تاکید کرد: این دو نهاد در کنار هم به عنوان دو بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی برای پیشبرد آن و دفع تهدیدات هستند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوای ایران در حکمی با سپاس از خدمات با ارزش و ماندگار سردار سرلشکر «محمد علی جعفری» در فرماندهی سپاه، سردار «حسین سلامی» را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

کلیدواژه