واکنش سخنگوی وزارت خارجه ایران به توئیت همتای آمریکایی خود ضد « محمد جواد ظریف »
(last modified 1398-02-09T03:34:04+00:00 )
ثور 09, 1398 08:04 Asia/Kabul
  •  واکنش سخنگوی وزارت خارجه ایران به توئیت همتای آمریکایی خود ضد « محمد جواد ظریف »

سخنگوی وزارت خارجه ایران به توئیت توهین آمیز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضد وزیر امور خارجه ایران پاسخ داد .

به گزارش ایرنا ، سید عباس موسوی  یک شنبه شب در واکنش به اظهارات توهین آمیز خانم «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضد « محمد جواد ظریف »وزیر امور خارجه ایران در صفحه  توئیترش نوشت، می دانید خانم! آنچه ظریف انجام داد کاری است که فارسی زبانان به آن « آب در خوابگه مورچگان ریختن» می گویند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به گفت و گوهای رسانه ای محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در پیامی توئیتری در حالی که شبکه های اجتماعی مستقر در آمریکا حساب های کاربران ایرانی را به بهانه های مختلف مسدود می کنند، مدعی آزادی در کشور خود شد و نوشت، ظریف برای استفاده از آزادی های آمریکا به نیویورک آمده است.

وی همچنین با نگرانی از گستره تاثیرگذاری مصاحبه های محمد جواد ظریف افزود، مایه شگفتی آن است که برخی هنوز ظریف را تحویل می گیرند.

ظریف این هفته دو گفت و گو با شبکه های خبری فاکس نیوز و سی بی اس آمریکا انجام داده که بازتاب گسترده ای میان افکار عمومی این کشور داشته است.

صفحه رسمی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا جمعه شب گذشته با انتشار بخش کوچکی از این مصاحبه روی تارنما و صفحات مجازی خود اعلام کرد،ظریف گفت ، کارزار فشار حداکثری دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ضد ایران محکوم به شکست است .

کلیدواژه