سردار فدوی: اقدامات خصمانه دشمنان، نشان از راه درست و قدرت ایران است
(last modified 1398-02-09T12:28:55+00:00 )
ثور 09, 1398 16:58 Asia/Kabul
  • سردار فدوی: اقدامات خصمانه دشمنان، نشان از راه درست و قدرت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدامات خصمانه دشمنان، نشان از راه درست و قدرت ایران است گفت: آمریکایی ها تاکنون هر کاری کردند، پاسخ محکمی گرفته اند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ «علی فدوی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در تهران با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی افزود: آمریکایی ها هر کاری کردند پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.

سردار فدوی تاکید کرد: ایران نسبت به گذشته خیلی قوی تر شده است و آمریکایی ها هم‌ این را به خوبی می دانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ادعای آمریکایی ها مبنی بر مسدود کردن حساب های بانکی این نهاد انقلابی اظهار کرد: سپاه پاسداران اصلا حسابی در خارج از کشور ندارد که آمریکا آن را مسدود کند.

دولت آمریکا 19 حمل 1398 در ادامه اقدامات ضد ایرانی و سیاست فشار بر نیروهایی که در مبارزه با گروه‌های تروریستی، واشنگتن را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، طرح اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح "تروریستی" خود را اعلام کرد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا، نیروهای نظامی این کشور در منطقه غرب آسیا (سنتکام) و تمامی نیروهای وابسته به آن را "گروه تروریستی" معرفی کرد.

 

کلیدواژه