ثور 11, 1398 14:35 Asia/Kabul
  • روحانی: آمریکایی ها نمی توانند مانع فروش نفت ایران شوند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام آمریکا در تمدید نکردن معافیت برای خریداران نفت ایران تاکید کرد: آمریکایی ها نمی توانند مانع فروش نفت ایران شوند و جمهوری اسلامی نفت خود را به فروش می رساند.

«حسن روحانی» روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری همزمان از چند طرح عمرانی، آبی و نیروگاهی در استان کرمانشاه(غرب ایران) افزود: ایران با کسی دشمنی ندارد اما در برابر هیچ توطئه ای نیز سکوت نمی کند.

روحانی با بیان اینکه فداکاری و قدرت ملت ایران بیشتر از تصور آمریکایی‌هاست تصریح کرد: ایران پاسخ دشمنی‌ها و توطئه‌ها را با مقاومت می‌دهد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با تاکید بر اینکه روابط ایران با همسایگان بسیار خوب است اظهار کرد: ایرانیان دشمن را پشیمان می کنند و به نقطه عقلانیت باز می گردانند.

روحانی همچنین با اشاره به بهره برداری همزمان از چند طرح عمرانی، آبی و نیروگاهی در 13 استان ایران تأکید کرد: در روزهایی که عربده‌کشی دشمنان بیشتر شده و حرف‌های بی‌ربط ناروا و غلط می‌زنند، افتتاح هریک از این طرح ها، ضربه ای بزرگ به دشمنان است.

امروز چهارشنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه، چند طرح عمرانی، آبی و نیروگاهی در 13 استان ایران به بهره‌برداری رسید.

 

کلیدواژه