فلاحت پیشه: آمریکا درصدد جنگ روانی ضد ایران است
(last modified 1398-02-22T12:00:45+00:00 )
ثور 22, 1398 16:30 Asia/Kabul
  • فلاحت پیشه: آمریکا درصدد جنگ روانی ضد ایران است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران راهبرد آمریکایی ها را افزایش جنگ روانی ضد ایران دانست.

«حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در حاشیه نشست علنی مجلس با اشاره به اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره با تهران گفت: مذاکره با آمریکا شرایط خاصی دارد؛ ایران بعد از انقلاب اسلامی یک بار به طور جدی در زمینه هسته‌ای با آمریکا وارد مذاکره شد که با خروج یک جانبه این کشور از مذاکره، نتیجه ای محقق نشد.
فلاحت پیشه تصریح کرد: ایرانی ها وارد مذاکره ای نمی شوند که نتیجه آن بُرد و باخت باشد ضمن اینکه جمهوری اسلامی بنایی بر تصاعد و گسترش بحران ندارد و اعتقاد دارد در آینده آمریکایی ها موضعشان تضعیف خواهد شد. 
نماینده مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: راهبرد جمهوری اسلامی، مقابله به مثل و دفاع در برابر آمریکا است؛ به عبارتی در طول سالهای گذشته ایران دشمنی آمریکا را تشخیص داده و در قبال آن به آمادگی دفاعی رسیده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران افزود: با مقدماتی که آمریکایی‌ها ایجاد کرده اند، سیاستشان فعلاً مذاکره با ایران نیست و اگر شرایطی هم برای مذاکره ایجاد شود، آمریکایی‌ها باید از سیاست هایشان عقب نشینی کنند.

کلیدواژه