روحانی: ایرانیان هیچگاه در برابر زورگویی دشمن تسلیم نمی‌شوند
(last modified 1398-02-29T03:36:23+00:00 )
ثور 29, 1398 08:06 Asia/Kabul
  • روحانی: ایرانیان هیچگاه در برابر زورگویی دشمن تسلیم نمی‌شوند

رئیس جمهور اسلامی ایران شنبه شب با تأکید بر اینکه ایرانیان در برابر زورگویی دشمن هیچگاه تسلیم نخواهند شد، گفت: ملت ایران اهل مذاکره و منطق است اما ادعای طرفی که می‌گوید ایران را به میز مذاکره می‌کشاند، واهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، "حسن روحانی" در دیدار جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر ایران افزود، ایرانیان حاضر نیستند چنین مذاکره‌ای را حتی اگر همه قدرت‌های عالم پشت به پشت هم بایستند، انجام دهند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز به غیر از 3 الی 4 کشور و رژیم صهیونیستی هیچکس در جهان حرف آمریکا را تایید نمی‌کند، اظهار داشت، ملت ایران قطعا دشمن را شکست خواهد داد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران پیشتر نیز با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر متجاوز و زورگو، هرگز سر خم نکرده است و نمی‌کند، تاکید کرده بود، ایرانیان در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست خواهند داد.

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه شب مدعی شد جمهوری اسلامی ایران به زودی با آمریکا وارد گفت‌ وگو خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا که در خیال پردازی ید  طولایی دارد، پیش از این نیز بارها ادعا کرده بود زمانی خواهد رسید که مقامات جمهوری اسلامی ایران برای یک توافق جدید با وی تماس خواهند گرفت.

این خیال پردازی ترامپ در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی  سه شنبه گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کردند، مذاکره ای با آمریکا در کار نخواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.

آمریکا بعد از خروج از برجام (18 ثور 1397) کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته است.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در منطقه دارد.

 

کلیدواژه