روحانی: ملت ایران دشمنان را پشیمان خواهد کرد
(last modified Fri, 24 May 2019 09:15:39 GMT )
جوزا 03, 1398 13:45 Asia/Kabul
  • روحانی: ملت ایران دشمنان را پشیمان خواهد کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران بار دیگر دشمنان را در جنگ اقتصادی پشیمان خواهد کرد.

«حسن روحانی» پنجشنبه‌شب در دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در تهران خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر دشمن با عزت ایستاده‌ است.

رئیس جمهوری ایران تصریح کرد: دشمنان فشار می‌آورند تا مردم ایران را از عزت و استقلال خود پشیمان کنند اما ملت نشان خواهد داد که توطئه‌های آنان به ثمر نخواهد نشست و دشمنان را بار دیگر پشیمان می‌کند.

روحانی با بیان اینکه بیش از یک‌سال به‌رغم تحریم‌های شدید و مشکلات فراوان مردم سر فرود نیاوردند و صدای ملت،‌ صدای ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: صدای ذلت و تسلیم از ایران و ملت بلند نخواهد شد و با فداکاری، ایثار و اتحاد در برابر دشمن پیروز خواهد شد.

رئیس جمهوری ایران اظهار کرد: امروز روز ایستادگی و مقاومت است و به ملت ایران با صراحت می‌گویم با ایستادگی، وحدت و مقاومت می‌توانیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه را شکست دهیم.

رئیس جمهوری ایران همچنین با تاکید بر اینکه خرمشهر نماد بزرگ در دفاع مقدس و گواه تاریخ و عزت ملی مردم ایران است، گفت: خرمشهر به گونه‌ای فتح شد که 19 هزار سرباز و افسر عراقی اسیر شدند.

روز جمعه سوم خرداد (24 مه 2019) سالروز آزادسازی شهر خرمشهر در استان خوزستان، جنوب غرب ایران در سال 1982 است. شهر خرمشهر پس از 578 روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

کلیدواژه