جوزا 07, 1398 16:16 Asia/Kabul
  • بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت روز جهانی قدس

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن طرح آمریکایی «معامله قرن» از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد. 

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری صدا و سیما در این بیانیه آمده است، امروز پس از گذشت قریب 40 سال از اقدام هوشمندانه حضرت امام (ره) در تعیین روز قدس، دیگر بر هیچ آزاده ای، ظلم ها و جنایتهای اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از تروریسم بین الملل پوشیده نیست و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

مجلس خبرگان رهبری در آستانه روز جهانی قدس اعلام کرد: مقاومت ملت فلسطین به ویژه جوانان فلسطینی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی به ثمر می‌رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد. 

مجلس خبرگان رهبری، ضمن تأکید بر نصرت الهی، بار دیگر از ملت شریف ایران اسلامی و همه احزاب و گروههای سیاسی می خواهد ضمن بزرگداشت روز قدس در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کرده، همبستگی و اقتدار امت اسلام را به نمایش گذارند و بدانند پیروزی امت اسلام، نزدیک و وعده های الهی، تخلف ناپذیر است. 

راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه 31 مه 2019 برابر با 26 رمضان 1440 هجری قمری، همزمان با ایران در دیگر ‏کشورهای جهان برگزار می شود.‏

کلیدواژه