تاکید قطعنامه پایانی روز جهانی قدس بر حمایت از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت
(last modified 1398-03-10T08:27:31+00:00 )
جوزا 10, 1398 12:57 Asia/Kabul
  • تاکید قطعنامه پایانی روز جهانی قدس بر حمایت از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت

راهپیمایان در قطعنامه پایانی روز جهانی قدس، آزادی قدس، رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای نابودی رژیم اسرائیل را آرمان جهان اسلام دانستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، در این قطعنامه تاکید کردند: به حمایت همه جانبه خود از جبهه مقاومت، مقابله جدی با نقشه‌های شوم رئیس جمهوری آمریکا ضد کشور‌های اسلامی ادامه خواهند داد.

راهپیمایان در ادامه، توطئه آمریکایی موسوم به «معامله قرن»، سرسپردگی سران مرتجع برخی از کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و نشست به ظاهر اقتصادی صهیونیستی – آمریکایی در منامه بحرین را محکوم کردند.

در این بیانیه همچنین با اعلام حمایت و پشتیبانی از راهپیمایی‌ "حق بازگشت فلسطینیان" آمده است: سکوت خفت بار مجامع مدعی حقوق بشر در برابر نسل کشی و جنایات ضد بشری اسرائیل در غزه و کرانه باختری برای نابودی هویت و تاریخ فلسطین موجب انزجار مسلمانان جهان شده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند: تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه، مقاومت برابر استکبار جهانی، نفی سازش و تسلیم تا محو اسرائیل، بازگشت آوارگانِ فلسطینی و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده کشور فلسطین خواهد بود.

راهپیمایان در قطعنامه پایانی، آمریکا را «دشمن شماره یک بشریت» دانستند و عهد شکنی و اقدامات آمریکا در خروج از برجام، تشدید تحریم‌های ظالمانه و قرار دادن نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.

کلیدواژه