جوزا 13, 1398 14:30 Asia/Kabul
  •  انقلاب اسلامی ایران؛ منشأ بیداری مسلمانان و مستضعفان در جهان

ارتش ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، منشأ بیداری مسلمانان و مستضعفان در جهان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش ایران روز دوشنبه در این پیام اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران نه‌ تنها یک تحول عمیق و تاثیرگذار در حوزه اندیشه سیاسی معاصر ایجاد کرد، بلکه در عمل نیز ملت ایران را برای همیشه از سلطه استعمار خارجی رها کرد.

ارتش ایران در این پیام با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت در جهان دو قطبی را به هم ریخت خاطرنشان کرده است: ارتش ایران آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

نیروی انتظامی ایران نیز در پیامی با گرامیداشت سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد: ایران با استمرار و تداوم آرمان های امام خمینی(ره) قله های پیشرفت را فتح می کند.

چهاردهم جوزا 1398 هجری شمسی مصادف با چهارم ژوئن 2019  آغاز سی و یکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

به همین مناسبت مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه (چهارم ژوئن) در مرقد مطهر امام خمینی (ه) برگزار می شود.

 

کلیدواژه