جوزا 27, 1398 16:07 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران هوشمندانه تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه، دقیق و مستمر تمام حرکات دشمنان را زیر نظر دارند.

‌سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه با اشاره به فرافکنی آمریکا درباره انفجار در بندر فجیره امارات و انفجار در ۲ نفتکش در دریای عمان افزود: ایران چنانچه اراده ای مبنی بر جلوگیری از صدور نفت از خلج فارس را داشته باشد، به طور علنی و آشکار اعلام خواهد کرد و همچون آمریکا و اذناب منطقه ای و بین المللی آن فریبکاری و پنهانکاری نخواهد کرد.
صبح روز پنجشنبه دو نفتکش در دریای عمان دچار حریق شدند؛ اندکی بعد از انتشار این خبر «مایک پمپئو» وزیر امورخارجه آمریکا بدون ارائه هیچ‌گونه مستنداتی ایران را مسئول حمله به دو نفتکش در دریای عمان معرفی کرد.
سرلشکر باقری با بیان اینکه ایران امروز با دشمنان بد عهد، بد اخلاقی و فریبکاری همچون آمریکا رو به رو است، تصریح کرد: ایران امروز با یک صدام جدیدی به نام ترامپ رو به رو است که با روش های پیچیده جنگ اقتصادی و جنگ روانی بر هیچ کشوری چنین فشاری وارد نکرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: ایران گزینه مقاومت و دفاع انقلابی و فعال را انتخاب کرده و محکم پای آن ایستاده است.

 

کلیدواژه