روحانی: ملت ایران پیروز نهایی مبارزه با دشمن است
(last modified 1398-03-28T07:37:47+00:00 )
جوزا 28, 1398 12:07 Asia/Kabul
  • روحانی: ملت ایران پیروز نهایی مبارزه با دشمن است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، اساس جنگ بدخواهان با ملت ایران را جنگ اراده ها دانست و تاکید کرد: ملت ایران با امید و سرزندگی، دشمنان را در رسیدن به اهدفشان ناامید می کند و پیروز جنگ اراده ها خواهد بود.

«حسن روحانی» امروز(سه شنبه) در مراسم بهره برداری از پایانه مسافربری "سلام " فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: باوجود فشارهای دشمنان که می خواهند القای ناامیدی کنند، مردم ایران هر روز شاهد تحرک تازه ای در اقتصاد و حرکت بزرگ اجتماعی در کشور هستند.

روحانی با  اشاره به تلاش های ناموفق آمریکا برای قطع ارتباط ایران با جهان افزود: باوجود تلاش های آمریکا، مسئولان ایرانی در تمام اجلاس های بین المللی می درخشند و ارتباطات ایران با سایر کشورها خوب است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه در تقابل با آمریکا، کشورهای جهان از ایران تجلیل می کنند تصریح کرد: ایران به امضا، عهد و توافقات بین المللی وفادار است و اکنون همه جهان، آمریکا را به عنوان کشور متخلف، عهد شکن و برخلاف مقررات انسانی می شناسند.

روحانی، توسعه مسیرهای ترانزیتی ایران و بویژه بندر چابهار و صنعت هوانوردی را به معنای تعامل سازنده با جهان دانست و گفت: اینکه مسیر هوایی ایران یکی از کریدورهای امن جهانی به شمار می رود، به معنای قدرت ترانزیتی جمهوری اسلامی است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پایانه مسافربری "سلام " فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تلاش متخصصان، کارگران و مدیران بومی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: امروز صنعت هوانوردی ایران با وجود همه فشارها، در سطح کشورهای پیشرفته جهان است.

 

کلیدواژه