سرطان 05, 1398 07:53 Asia/Kabul
  • عزم و اراده تهران و مسکو برای پیشبرد توافق های دوجانبه

جانشین وزیر دفاع ایران گفت: تهران و مسکو عزم و اراده لازم برای پیشبرد توافق ها و توسعه و پیشرفت همکاریهای دوجانبه را دارند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی زاده» جانشین وزیر دفاع ایران که به دعوت «سرگئی شویگو» Sergey Shoygu وزیر دفاع روسیه به مسکو سفر کرده است، افزود: مسئولان ایران و روسیه درباره توافق‌ها  و مسائلی که همواره با آن در ارتباط هستند، گفت وگو می کنند.
سرتیپ تقی زاده با بیان اینکه ایران و روسیه نقاط مشترک بسیار خوبی دارند، تصریح کرد: تهران و مسکو عزم و اراده خوبی برای پیگیری امور طبق برنامه و بازه زمانی تعریف شده دارند.
جانشین وزیر دفاع  مسلح ایران علاوه بر بازدید از نمایشگاه بین المللی نظامی ۲۰۱۹ روسیه، با شماری از معاونان وزیران دفاع کشورهای مختلف شرکت کننده در نمایشگاه نظامی روسیه دیدار و گفت و گو کرد.
پنجمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه با حضور مقامات عالی رتبه دفاعی یکصد کشور از روز سه شنبه در "پاتریوت پارک" Patriot Park مسکو پایتخت روسیه گشایش یافت.
در این نمایشگاه پنج روزه، بیش از ۶۰۰ شرکت دولتی و خصوصی فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی از ۱۰۰ کشور، تازه ترین دستاوردهای نظامی خود را به نمایش گذاشته اند.

کلیدواژه