لاریجانی: آمریکا در صورت تکرار تجاوز به مرزها با برخورد قاطع‌تری روبه‌رو می‌شود
(last modified 1398-04-06T05:33:12+00:00 )
سرطان 06, 1398 10:03 Asia/Kabul
  • لاریجانی: آمریکا در صورت تکرار تجاوز به مرزها با برخورد قاطع‌تری روبه‌رو می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: انهدام پهپاد آمریکایی به آنها این تجربه را داد که دیگر به مرزهای ایران تجاوز نکنند ولی اگر این اقدام را انجام دهند نیروهای مسلح با آنها برخورد قاطع‌تری می‌کنند.

 علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت‌وگوی خبری شبکه 2 تلویزیون ایران اظهار داشت: ظرفیت نیروهای مسلح ایران اسلامی بسیار پیشرفته و عظیم است و انهدام پهپاد آمریکایی تنها گوشه‌ای از این پیشرفت است.

وی افزود: ایران اسلامی هیچ‌گاه پس از انقلاب به کشوری تعرض نکرده است و در جنگ 8ساله که صدام علیه ایران انجام داد دفاع کردیم، دشمن تلاش کرد با تحریم‌های اقتصادی ایران را از هم بپاشد و فروش نفت را به صفر برساند ولی به موفقیت نرسید.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از گروه‌های تروریستی بیان کرد: تنها کشوری که در برابر گروهک تروریستی داعش ایستادگی کرد ایران بود.

لاریجانی عنوان کرد: انهدام پهپاد آمریکایی به آنها این تجربه را داد که دیگر به مرزهای ایران تجاوز نکنند، ولی اگر این اقدام را انجام دهند نیروهای مسلح با آنها برخورد قاطع می‌کنند.

وی با ابراز اینکه آمریکا با مطرح کردن مذاکره با ایران تلاش می‌کند فرافکنی کند، تصریح کرد: آمریکا  قصد دارد آبروی رفته خود را به‌دست بیاورد چون با خروج از برجام بی‌تعهدتر شد و کشوری بی‌مسئولیت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا اطلاعات خود را از منافقین به‌دست می‌آورد و اطلاعات غلطی دارد و براساس آن علیه ایران اسلامی تصمیم‌گیری می‌کند.

کلیدواژه