سردار فدوی: هیچ کس جرأت شلیک حتی یک گلوله به ایران را ندارد
(last modified 1398-04-06T09:56:38+00:00 )
سرطان 06, 1398 14:26 Asia/Kabul
  • سردار فدوی: هیچ کس جرأت شلیک حتی یک گلوله به ایران را ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی سبب شده آمریکا و همپیمانانش جرأت شلیک حتی یک گلوله به ایران را نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در مراسمی در یزد (مرکز ایران) با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمن علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت بیش از 30 سال از پایان جنگ تحمیلی، تهدیدات همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک سرمایه بسیار عظیم و بزرگی است که این سرمایه را شهدا و ایثارگران در سال‌های پیش و بعد از انقلاب اسلامی خلق کردند.

سردار فدوی، پاسداری را یک افتخار در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 40 هزار نفر با لباس پاسداری و حدود 100 هزار‌ بسیجی در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌ها و برنامه‌های سپاه، افزود: ‌سپاه پاسداران در 5 حوزه ماموریت ابلاغی «مقابله با تهدیدات سخت، ‌نیمه‌سخت، جنگ نرم، عرصه داخلی و عرصه خارجی» فعالیت می‌کند.

 

کلیدواژه