سرطان 12, 1398 18:07 Asia/Kabul
  •  انهدام دومین تیم تروریستی در شمال غرب ایران طی یک روز گذشته

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام دومین تیم تروریستی در "چالدران" ، شمال غرب ایران طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(چهارشنبه) در اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از درگیری دیروز(سه شنبه) نیروهای امنیتی ایران با تروریست ها در چالدران، دیشب نیز تیم تروریستی دیگری وارد خاک ایران شد که توسط نیروهای امنیتی ایران متلاشی شد.

این اطلاعیه می افزاید: دومین تیم تروریستی برای کمک رسانی به اعضای متواری و زخمی تیم منهدم شده قبلی وارد خاک ایران شده بود که با هوشیاری نیروهای امنیتی ایران، به طور کامل منهدم شد و مقادیر قابل توجهی سلاح و تجهیزات نیز از آنها کشف و ضبط شد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در این درگیری 2 نیروی امنیتی ایران به شهادت رسیدند، به اشرار و گروهک‌های تروریستی و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آن‌ها هشدار داد: هرگونه تلاش برای خدشه دار کردن امنیت ملی ایران با اقدام قاطع و کوبنده نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران چندی پیش اعلام کرد که از 30 حوت 1395 تا 29 حوت 1396، با تلاش نیروهای امنیتی، 300 تیم تروریستی در ایران منهدم شد.

 

کلیدواژه