خطیب نماز جمعه تهران: آمریکایی ها از قدرت دفاعی ایران هراس دارند
(last modified 1398-04-14T10:22:38+00:00 )
سرطان 14, 1398 14:52 Asia/Kabul
  •  خطیب نماز جمعه تهران: آمریکایی ها از قدرت دفاعی ایران هراس دارند

خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره علت منصرف شدن این کشور از حمله به ایران گفت: مقامات آمریکایی از قدرت نظامی و دفاعی ایران هراس دارند.

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه های نماز جمعه تهران، با اشاره به سالگرد حمله ناو آمریکایی "وینسنس" به هواپیمای مسافربری ایران در 12 سرطان 1367 افزود: آمریکا این جنایت را با وقاحت، بی شرمی و عامدانه انجام داد.
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه مقامات آمریکایی، خوی وحشی گری و درندگی دارند ، تصریح کرد: ایرانیان با هوش، اخلاق و انسانیت، اقتدار خود را به جهانیان نشان می دهند.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به عبور ایران از سطح تعیین شده 300 کیلوگرم برای ذخایر اورانیوم غنی شده در برجام گفت: ایران به بمب اتم نیاز ندارد و ساخت آن را غیرمشروع می داند.
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه ایران سطح غنی‌سازی را خود تعیین می‌کند،افزود: جمهوری اسلامی بعد از بدعهدی اروپایی ها در برجام، تا هر میزانی که لازم بداند، سطح غنی‌سازی خود را برای مصارف علمی و تامین انرژی افزایش می دهد.
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به اینکه صهیونیست ها در خانه شیشه ای زندگی می کنند، تاکید کرد: اگر غلطی از آمریکایی ها و صهیونیست ها سر بزند، ایران خلیج فارس را به قبرستان آنان تبدیل خواهد کرد.
نمازگزاران تهرانی پیش از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی سیاست های خصمانه آمریکا ضد ملت ایران را محکوم و بر تداوم ایستادگی و مقاومت تا شکست توطئه‌های دشمنان تاکید کردند.

 

کلیدواژه