سرلشکر موسوی: هیچ قدرتی توان تعرض به ایران را ندارد
(last modified 1398-04-17T05:59:23+00:00 )
سرطان 17, 1398 10:29 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: هیچ قدرتی توان تعرض به ایران را ندارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ قدرتی توان تصمیم‌گیری قطعی برای تعرض به ایران را ندارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، امیر سرلشکر« سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی همچنان که بارها اعلام کرده است به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، افزود: ایران هرگز آغاز کننده جنگ نیست اما دفاع کردن از خود را بسیار خوب می داند.
سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه کینه ورزی آمریکا با ایران دیرینه و بنیادی است، تصریح کرد: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به ایران است بنابراین تقویت مقاومت مردم و تاب‌آوری عمومی برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن اهمیت راهبردی دارد.
فرمانده کل ارتش ایران همچنین با اشاره به قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران در برابر تهدیدهای دشمنان گفت: به لحاظ سخت‌افزاری، تجهیزات گذشته بهینه‌سازی و تسلیحات جدید و پیشرفته در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی ساخته و به کار گرفته شده است.
«حضرت آیت الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در 31 اوت 2016 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه