سرلشکر موسوی: قدرت هجومی و توان ضربه زدن ایران ویران کننده است
(last modified 1398-04-23T08:31:32+00:00 )
سرطان 23, 1398 13:01 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: قدرت هجومی و توان ضربه زدن ایران ویران کننده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت هجومی و توان ضربه زدن ایران بعد از شروع حمله متجاوزان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر« سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مراسم صبحگاه عمومی تیپ 25 نیروی زمینی ارتش در تبریز،شمال غرب ایران، با بیان اینکه ایران شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ و نیست، افزود: شرایط امروز جهان و منطقه، داشتن آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است.
سرلشکر موسوی تصریح کرد: دشمنان مستکبر و زخم خورده انقلاب، طرح و نقشه‌ های شیطانی در سر دارند که آمادگی‌ های مختلف ملی و نظامی می‌ تواند این دسیسه‌ ها را خنثی کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس (جنگ تحمیلی عراق ضد ایران) یکبار به جهان ثابت کرد که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ است؛امروز نیز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از این ملت و کشور سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد.
«حضرت آیت الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی اوت 2016 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه