سرطان 30, 1398 14:49 Asia/Kabul
  • نقوی حسینی: رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران گفت: هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده‌های F35، تشدید تنش در منطقه است.

رژیم صهیونیستی اخیراً دو جنگنده جدید «اف 35» از آمریکا تحویل گرفته است.

به گزارش روز یکشنبه تسنیم، «سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حامی تروریسم در منطقه است، تصریح کرد: خرید این جنگنده‌ها بیانگر این است که رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است اما آنان باید بدانند که اگر منطقه را به سمت تنش نظامی سوق دهند، موجب نابودی خودشان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، با ابراز تأسف از سیاست‌های دوگانه برخی کشورها درخصوص مسئله هسته‌ای خاطرنشان کرد: با وجود استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای، این کشورها اتهامات بی‌اساسی علیه تهران مطرح می‌‌‌کنند اما هیچگونه واکنشی درباره خرید جنگنده و سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل از آمریکا نشان نمی‌دهند.

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌ای و صلح جهانی است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و پیمان منع گسترش جنگ‌افزارهای هسته‌ای (NPT) نیست و صریحاً هم ‌اعلام کرده که عضو این نهادهای بین المللی نمی‌شود، اما در مقابل هیچ کشور و یا نهاد بین‌المللی واکنشی به اقدامات خلاف صلح جهانی اسرائیل نشان نمی‌دهند.

کلیدواژه