شمخانی: حمایت های ایران از مقاومت فلسطین تا پیروزی نهایی ادامه دارد
(last modified 1398-05-01T08:45:17+00:00 )
اسد 01, 1398 13:15 Asia/Kabul
  • شمخانی: حمایت های ایران از مقاومت فلسطین تا پیروزی نهایی ادامه دارد

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز سه شنبه در دیدار «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران، تصریح کرد: اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از اصول انقلاب اسلامی است و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، طرح موسوم به "معامله قرن" را اقدامی شکست خورده و غیر قابل اجرا خواند و افزود: رژیم صهیونیستی و حامیانش در شرایط شکننده و رو به زوالی قرار دارند و طرحهای جعلی که مغایر خواست و اراده مردم فلسطین باشد هرگز به نتیجه نخواهد رسید.
شمخانی با بیان اینکه برخی حکام کشورهای عربی که در پی ایجاد اختلاف میان گروه های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین بودند، امروز با دشمن صهیونیستی تعامل دارند و برای کشتار مسلمانان از مستشاران نظامی آنها کمک می گیرند، تاکید کرد: تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم فلسطین، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.
«صالح العاروری» نیز با قدردانی از حمایتهای مستمر جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین از تهدیدات رژیم صهیونیستی بیمی ندارد و با حمایت برخی از کشورهای مستقل و انقلابی در برابرتجاوزگری اشغالگران ایستادگی خواهد کرد.

کلیدواژه