امیرعبداللهیان: تخریب خانه های فلسطینیان در قدس جنایت جنگی است
(last modified 1398-05-01T13:13:49+00:00 )
اسد 01, 1398 17:43 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: تخریب خانه های فلسطینیان در قدس جنایت جنگی است

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های متعلق به فلسطینی ها در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را جنایت جنگی دانست.

به گزارش ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز سه‌شنبه گفت: سکوت معنی دار برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزها و طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیت المقدس، شرم آور است.
امیرعبداللهیان با بیان اینکه جنایات جنگی اسرائیل ناشی از حمایت های بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی است، از سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر دعوت کرد تا تجاوزهای رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین، بویژه تخریب خانه های فلسطنیان  را محکوم و در طرح اینگونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.
امیرعبدللهیان همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا، تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.
نظامیان رژیم اشغالگر روز دوشنبه ده‌ها باب خانه فلسطینیان را در منطقه "وادی الحمص"، جنوب شرق قدس اشغالی، تخریب کردند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد در روزهای آینده بیش 200 واحد مسکونی دیگر را در قدس اشغالی تخریب کند. اقدام  صهیونیست ها در تخریب  منازل فلسطینیان در قدس، با واکنش های شدید منطقه ای و بین المللی روبه رو شده است. 

کلیدواژه