نماینده ایران در سازمان ملل: معامله قرن به طور قطع شکست خواهد خورد
(last modified Wed, 24 Jul 2019 03:52:45 GMT )
اسد 02, 1398 08:22 Asia/Kabul
  • نماینده ایران در سازمان ملل: معامله قرن به طور قطع شکست خواهد خورد

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت:‌ طرح آمریکایی به اصطلاح «معامله قرن» با نیات شوم طراحی و با رویکرد غیرواقعی بنا شده است و به طور قطع شکست خواهد خورد.

«اسحاق آل حبیب» در نشست شورای امنیت سازمان ملل، طرح آمریکایی "معامله قرن" را سیاستی جانبدارانه و حمایتی بی قید و شرط از رژیم اسرائیل خواند و افزود: این طرح قصد خرید همه آمال و آرمان ها، عزت و شرافت و قلمرو یک ملت را دارد، اما همه گروه‌های فلسطینی "معامله قرن" را رد کرده اند.

نماینده ایران در سازمان ملل، همچنین هدف اصلی "معامله قرن" را تثبیت اشغال صهیونیست ها به بهانه بهبود وضعیت اقتصادی دانست و تاکید کرد: جهان باید در مقابل این حرکت غیرعادلانه بایستد.

اسحاق آل حبیب تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل به علت حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم اسرائیل، نتوانسته رژیم اشغالگر را به خاتمه اشغال وادار کند.

وی به جنایت ها، سیاست های توسعه طلبانه و اقدامات نامشروع صهیونیست ها در سرکوب فلسطینی ها اشاره کرد و افزود: محاصره غزه طی یک دهه گذشته و تبدیل آن به بزرگترین زندان باز جهان، یکی از نمونه های سبوعیت رژیم صهیونیستی است.

نماینده ایران در سازمان ملل همچنین با تاکید براینکه قدس پایتخت فلسطین بوده است و خواهد بود، تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی باید به دروغ پراکنی، سرپیچی از قوانین و جنایت پایان دهد و در مقابل جنایات خود پاسخگو باشد.

کلیدواژه