اسد 02, 1398 16:09 Asia/Kabul
  • سردار سلامی :هیچ پهپاد ایرانی تاکنون ساقط نشده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده لرستان گفت: "رسما اعلام می‌کنم که هیچ پهپاد ایرانی ساقط نشده است."

به گزارش ایرنا ، سردار سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان اگر مستنداتی در این ارتباط دارند باید به اثبات برسانند، اظهار داشت: پهپاد ایران سه ساعت و ۴۰ دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و از مجموعه شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه ای تصاویر مستقیمی را ارسال کرده که بخشی از این تصاویر را برای ملت ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز در جهان هیچکس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، دشمنان اگر می توانند فیلم اصابت و قطعات ایرانی بودن پهپاد را نشان دهند. سردار سلامی تاکید کرد: این یک دروغ بزرگ است و ما اثبات کردیم دروغ است و دشمنان هم ادعای خود را اثبات کنند.

امیر سرتیپ "امیرحاتمی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم  در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به ادعای ترامپ رئیس جمهور امریکا مبنی بر ساقط کردن پهپاد جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپاد‌های ایران ماموریت شان را انجام دادند و به سلامت به پایگاه هایشان بازگشتند و اگر کسی مدعی است، باید سندی ارائه کند همان طور که ما پهپاد متجاوز را سرنگون کردیم  و اسناد و لاشه آن را نشان دادیم.

کلیدواژه