اسد 03, 1398 13:13 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: ایران اسلامی یک قدرت شکست ناپذیراست

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: روز به روز اقتدار ایران اسلامی در حال افزایش و قدرت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها روبه افول است.

سردار سرلشکر "سید یحیی رحیم صفوی" روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات "مرصاد" (27 ژوئیه سال 1988)، ایران را یک قدرت شکست ناپذیر دانست و تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال قدرت گیری از اقیانوس آرام تا دریای مدیترانه است و آمریکایی‌ها مجبورند این منطقه را ترک کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، آمریکا را پشت پرده عملیات ناکام گروهک تروریستی منافقین در غرب ایران خواند و افزود: آمریکایی‌ها به علت شکست‌های پیاپی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، برای براندازی نظام جمهوری اسلامی توطئه‌ عملیات مرصاد را با دستان منافقین اجرا کردند. 

سرلشکر صفوی با بیان اینکه در عملیات "مرصاد" هشتاد درصد اعضای گروهک تروریستی منافقین به هلاکت رسیدند و بقیه فرار کردند، خاطر نشان کرد: این عملیات برای ایرانی ها، غرورآفرین و برای آمریکایی ها و گروهک منافقین بزرگترین شکست بود.

عملیات "مرصاد"، ژوئیه سال 1988 برای مقابله با حمله گروهک تروریستی منافقین در استان کرمانشاه، غرب ایران، آغاز شد و پس از دو روز محاصره تعداد زیادی از این عناصر تروریستی در تنگه پاتاق (مرصاد) و هلاکت بیش از دو هزار نفر از آنان پایان یافت.

کلیدواژه