اسد 06, 1398 08:35 Asia/Kabul
  •  همکاری نظامی – دریایی ایران و روسیه؛ تضمین کننده امنیت آبراه های جهان

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همکاری نظامی – دریایی ایران و روسیه را تضمین کننده امنیت آبراه های جهان عنوان کرد.

امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران که به روسیه سفر کرده است، شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما، همکاری نظامی – دریایی بین تهران و مسکو را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این همکاری دوجانبه در سطحی راهبردی در حال پیشرفت است.

دریادار خانزادی با بیان اینکه نیروهای دریایی ایران و روسیه در سطح منطقه ای و فرا منطقه ای بسیار قدرتمند هستند افزود: همکاری بین نیروهای دریایی ایران و روسیه به نفع هر دو کشور خواهد بود.

امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران ‏روز شنبه در صدر هیئتی بلند مرتبه نظامی، به شهر "سنت پترزبورگ"Saint Petersburg  روسیه سفر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در این سفر سه روزه، علاوه بر شرکت  در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، با همتایان خود از روسیه و چند کشور دیگر نیز دیدار خواهد کرد.

در مراسم روز نیروی دریایی روسیه که در شهر سنت پترزبورگ برگزار می شود، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری و مقامات بلند پایه لشکری و کشوری روسیه و مقامات بلند پایه نظامی از دیگر کشورها حضور خواهند داشت.

 

کلیدواژه