روحانی : ملت ایران با فشارهای آمریکا تسلیم نمی شود
(last modified Fri, 02 Aug 2019 05:33:36 GMT )
اسد 11, 1398 10:03 Asia/Kabul
  • روحانی : ملت ایران با فشارهای آمریکا تسلیم نمی شود

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که ملت ایران بزرگتر و با اراده تر از آن است که با فشارهای آمریکا تسلیم شود.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی در تبریز،شمال غرب ایران، با اشاره به خروج غیر قانونی آمریکا از برجام و افزایش تحریم‌ها ضد ایران افزود: برجام اگر تا سال آینده باقی بماند تمام تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل ضد ایران به طور کامل برداشته می شود.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برجام از لحاظ سیاسی و حقوقی برای ایران بسیار مهم است زیرا سازمان ملل متحد به استناد این توافق بین المللی غنی سازی ایران را  به رسمیت شناخته است.
روحانی در این حال افزود: آنهایی که با ایران ضدیت دارند، بویژه صهیونیست‌ها، عربستان سعودی و تندروهای آمریکا نتوانستند برجام را تحمل کنند و مخالفت خود را با آن به صراحت اعلام می‌کنند و اذعان دارند که این توافق صد در صد به نفع ایران است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ایران در صورتیکه از منافع برجام بهره برداری نکند و طرف های باقی مانده این توفق به تعهدات خود پایبند نباشند، تعهدات خود را قدم به قدم کاهش می دهد و به دنیا ثابت خواهد کرد ایران راهکارهای فراوانی دارد.
«حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران روز پنجشنبه برای افتتاح چند طرح عمرانی، وارد تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی ،شمال غرب ایران شد.

کلیدواژه