اسد 17, 1398 09:52 Asia/Kabul
  • امیر پوردستان: نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد   

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تهدیدهای منطقه ای و فرامنطقه ای توسط کارشناسان اطلاعاتی ایران رصد و کنترل می شود و برهمین اساس، نیروهای مسلح ایران هیچگاه غافلگیر نمی شوند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» چهارشنبه شب در مراسمی با بیان اینکه شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت با عبور از مرزهای ایران، کشورهای منطقه را تحت الشعاع خود قرار داده و آمریکا نیز در موضع ضعف قرار گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش ایران افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از استحکام، قوت و قدرت بالایی برخوردار هستند و با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم اسلام بزودی در سراسر جهان به اهتزاز درمی آید. 

امیر پوردستان، با بیان اینکه آمریکایی ها از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و مقاومت هراس دارند، خاطر نشان کرد: آمریکا برای جلوگیری از شکل گیری و توسعه فرهنگ مقاومت، حادثه ۱۱سپتامبر 2001 را با همراهی ۳۰ کشور، ۱۸۰هزار نیرو و چند صد فروند هواپیما و بالگرد طراحی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سال 2001 برای حمله به افغانستان و عراق به منطقه نیامده بود، بلکه قصد اصلی آن حمله به ایران بود، تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شد تا با وجود هم مرز بودن ایران با نیروهای آمریکایی در مرزهای عراق، افغانستان، خلیج فارس و دریای عمان، آنان ناچار به عقب نشینی شوند.

کلیدواژه